dimecres, 3 de desembre del 2008

Copiar ràpidament l’èxit, és també innovar.

El poder de la imatge, el disseny gràfic i la comunicació no verbal, és cada cop més un valor en alça i això no ha passat per alt a Benjamín Netanyahu, candidat del Likud a Israel, que està en plena campanya, i com es pot veure, ha inspirat el seu format web amb un model prou exitós i contrastat recentment com el de Barack Obama.

Ho sap prou bé. El "país" amb més densitat de patents registrades del món, té una cultura ja inculcada de cercar noves idees, d’innovar, d’importar els coneixements més punters, de protegir els propis coneixements del lliure mercat,...
De fet la marca Barack Obama i el seu èxit no pararà de copiar-se i repetir-se, com a una formula innovadora amb garantia d’èxit. Fins que la gent se'n cansi es clar i apareix-hi un nou emblema garantia d’èxit per copiar i treure’n rèdit novament.

1 comentari:

Anònim ha dit...

No cal anar tant lluny. Ahir a la vanguardia surtia la notícia que en uns tríptics per promocionar la costa brava surt una foto d'una paradisíaca platja. S'ha descobert que en realitat la foto és de les Bahames. No són suficientment boniques les nostres platges?¿ A més la responsable va dir que alhora de fer el tríptic, n'eren concients, però que el que els interessava era "transmetre una idea". Patètic