diumenge, 28 de setembre del 2008

El Barça aixeca el vol

El barça manté la solidesa de les primeres jornades i ara els resultats i la sort acompanyen. Tot i que segueix tenint una manca d'efectivitat exagerada l'equip va per bon per camí. I el sistema de rotacions d'en Guardiola també m'agrada molt, ho va començar fent només amb la defensa, perquè l'equip va començar malament a la lliga, però mica en mica també hi entren els davanters. Tothom es sent important a l'equip, perquè tothom té possibilitats d'ensenyar la seva vàlua.
I l'últim derbi a Montjuïc al sac.
Llàstima l'actuació dels Boixos que van demostrar perquè no els deixen entrar al Camp nou.

5 comentaris:

Van Banet ha dit...

No vaig poder veure el partit, estava acampat a la festa de Bassegoda, gran festa i aplec popular d’arrel que organitza cada any (i ja en fa molts) el Centre excursionista empordanès. I per molts més!

Per la radio vaig al.lucinar! Ja avanço que per molt temperamental que es mostrés en Laporta, jo em trec el barret. Tot són caràcters, i el seu és fort, simplement. Va sortir per antena dient que és culpa vostra per deixar-los entrar (referint-se als directius de l’espanyol), va expressar-se sense embuts i punt. Efectivament, aquests indesitjables no poden veure futbol de primera a Catalunya sino és al camp de l’espanyol, i això honra la gestió del president Laporta, que amb els seus defectes, jo considero és el millor president que ha passat per can barça (tampoc hi ha molt per triar).
El tema futbolístic; és important guanyar al camp “municipal” de l’espanyol (jajaja). Aquesta victòria em recorda la de fa 3 anys amb gol de rebot d’un xut de Deco. Sembla que per conquistar la lliga sigui imprescindible imposar-se a l’espanyol al seu camp.

Guardiola i gestió de vestuari, em sembla perfecte!

Mikelee ha dit...

Doncs jo tampoc el vaig veure perquè estava en una festa que també fa molts anys que es celebra, concretament des de l'any 1818, la Canstatter Volksfest. La festa de la cervesa d'Stuttgart que és la segona més gran d'Alemanya.
Tot i això entre gerra i gerra de litre de cervesa, em vaig assebentar del resultar i amb la intoxicació a la sang, el "1899 neix el club del nostre cor..." va ressonar per tota la Volksfest.

Van Banet ha dit...

jajajaja, segur que hi vas posar ganes... afònic?

Van Banet ha dit...

Vaia un partit més sosu, el d’ahir amb el Donetz. Però quin final més explosiu!! Tenim un bon equip, i la sort de comptar amb un dels 3 millors jugadors del món, Leo Messi.
Un entrenador savi, amb una bona metodologia de gestió de grup, i una flor al cul enorme, heretada de l’època de Johan Cruyff.
Combinació adequada per somiar amb un nou dream team? Tandebó...

Van Banet ha dit...

Espectacular ahir al camp nou! El barça atlètic de madrid d’aquest any serà recordat.
Una expressió sortia de la boca de l’afeccionat. “Lo mai vist! Mai vist!”
Certament, un partit boig. I el barça amb un joc solvent que il.lusiona.